Vad säger de?






20090921
21:22

Jag mår fint, lite trött av molande värk i både mage och ryggslut men annars är allt prima skinka. Som ni säkert förstår av inlägget att dömma så har det inte blivit någon bebis ännu, är ju bara på bf+1 än så länge och jag vet mycket väl att det kan dröje både en, två och kanske till och med femton dagar innan madam behagar att komma ut, hihi. Min fråga är bara: Hur vågar så många av er där ute säga grattis redan?




20090923
13:32


På fyllan råkade jag slå av en nagel i helgen, hur lyckades jag med det lixom.. Jaja, ska åka till american nails ;) Jaja vi hörs efter! Ska också hämta ut ett paket på vägen dit.. Jobbigt att var mig! nu och fixa till det! Ska nog lägga till lite bling bling, vad tror ni om det..?




20090923
17:00


...varit sugen på ett "huvudsmycke", eller vad man ska kalla det. Så idag gick jag och köpte lite kedjor och annat och resultatet ser ni ovan.



20090923
15:56


Har bränt mig s*itmkt i ansiktet. Inte skönt. Nu ska jag ut och möta upp Krille. Fastnar inte på bild, fan också. Ingen bra dag, men ska gör den bra. Har bloggtorka också.



20090923
14:10


Nu är det brådis! Ska möta upp en bekant till mig och planera min födelsedagsfest. Minns ni när jag fyllde 18 år? Ett abonnerat Café Opera i guld och glitter och en stor rosa chokladtårta som två nakna män kom bärandes på, helt sjukt! Festen gick på 300 000 kr




20090923
13:57


Ofta när jag är kissnödig säger jag det tyst för mig själv: "Kissnödig, kissnödig, kissnödig". Så gör jag med massor av saker. Har jag gjort något dumt viskar jag: "Fan, fan, fan". Är jag duktig säger jag: "Bra Egoina!".



20090923
15:52

Hade en liten diskussion om det i skolan idag, VARFÖR bråkar alla bloggare så jäkla mycket?

Är det för att få fler besökare? uppmärksamhetskåta? Eller är bråken faktiskt äkta!?

Oavsett om det är så att bloggarna i fråga planerar innan att de ska bråka för att få besökare eller inte, så är det helt sjukt hur de kan hänga ut varandra på det sättet de faktiskt gör i bloggarna.
Paow o Dessie är ett bra exempel på det. De smutskastade varandra, snackade skit om både varandra och den andres familj (!), de skrev långa hat-inlägg på sina bloggar.




20090923
15:32


En liten video som mina läsare frågat efter..




20090923
15:57


Nu är jag äntligen hemma, känns hur skönt som helst eftersom att jag känner mig så sjukt äcklig! För det första så har jag solat solarium igår, så att hela jag har brändt sönder mitt jäkla ansikte... Och för det andra är mitt hår helt kaoitskt! Men som tur är jag så har jag ju smink, hårspray, dush osv som kan fixa allt det där! Tack gud!




Det är alltså urklippen från deras bloggar som länkar er till deras sidor. Länkarna öppnas dessutom i nytt fönster, men vill ni hellre att de öppnas i ny flik i samma fönster så högerklickar ni på länken och sedan på 'öppna länk i ny flik'.



Hoppas ni tycker detta kan vara intressant. Det kommer mer liknande saker, men ändå av helt annan karaktär.


(Jag tar inte på mig ansvaret för om ni ser uppdateringarna före mig. Jag har dessvärre ett liv utanför bloggen jag också och kanske inte alltid hinner med i deras uppdateringar.)



XOXO

KoppyKatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback