Mina tankar om de stora




Blondinbella:

Mja, hon är ju sannerligen en företagsam tjej, det kan man ju inte ta ifrån henne. Men som person? Ja, jag skulle inte själv välja att umgås med en överklass-tjej som är uppväxt på Östermalm och stödjer den sittande regeringen. Jag tror heller inte hon är så trevlig mot oss vanliga dödliga människor som hon vill utge sig för att vara. Hon har ju tendenser till att vara lite, ja, better then regeular. Att hon dessutom skriver bok och medverkar i film, bara så där, det är ett tecken på att hon får allt serverat för sig. Jag vet inte, självklart arbetar hon hårt med sin blogg och resterande bolag, men annars blir det ett minus för mig.

Kenza:

Denna tjej verkar, förutom att hon lyckats bra men också slitit för det, vara en mycket härlig tjej. Hon ger också uttryck för att fortfarande har fötterna på jorden, hon inser att det vilken dag som helst kan falla henne ur händerna, hon har humor, bjuder på sig själv samtidigt som hon bjuder på bra läsning. Stort plus!

Kissie:

Haha! Ja, vad ska man säga. Trots hennes bitchiga attityd så tror jag på henne när hon säger att det bara är en image hon har. Och det är ju det som säljer för henne. Att folk dessutom orkar kommentera om de nu hatar henne så mycket övergår iaf mitt förstånd. Om ni hatar henne, sluta gå in och läs. Hon vill ju att ni blir uppretade, det är ju er hon tjänar pengar på ;) Men efter inslaget i The Voice så är intrycket av henne mycket bättre än tidigare. Bättra hennes röst och hennes stavning, för det är minus för mig, annars ett helt OK plus.

Egoina:

Finns ingen härligare blogg att läsa än denna! Inget negativt alls, förutom lagom utebliven uppdatering, men hon är ju lika mänsklig som du och jag. Love this girl!

Foki:

Underbar läsning även här! Varierade inlägg och mycket söt tjej! Dessvärre vet jag inte hur hon är som person, men jag får en känsla av att hon är lika gullig i verkligeheten som hon utger sig för att vara i bloggen. Toppen!

Stina-Lee:

Härlig tjej, härlig blogg och underbart att hon ska få en liten! Jag tror dessutom att hon nu ligger där på sjukhuset i Malmö och har sin lilla prinsessa i sina armar. Ingen uppdatering på två dagar så det bör vara på detta sätt. Ja, något negativt kan jag väl inte säga om henne. Hon är en storbloggerska men ändå på något sett en doldis. Lite halvtråkig läsning ibland, men då hon verkar vara en riktigt härlig person så gör detta ingenting.

Paow:

Ja, ingen jag följer särskilt väl, men ja. Hon verkar väl aningen mognare än sin vän/hater, men inget större plus här. Av det jag har tytt så bråkar hon öppet med sin vän/hater och lämnar ut ganska mycket privata saker. Jo, hon är bara 15/16 år, men detta är inget acceptabelt beteende, framförallt inte när man har läsare som är runt 12 år, de ser ju upp till denna tjej, förstår ej varför egentligen, vad är det att se upp till??, men man beter sig inte så här när man vet att man har flera tusen besökare varje dag.

Dessie:

Har inte så mycket mer att tillägga om denna tjej, hon och Paow är precis likadana förutom en sak; Denna tjej är way more immature än tjejen ovan. Pushade bröst, synliga BH-ar, idomin-läppar, you name it! Nej, bara minus!

Apieceofsisters:

Relativt ny blogg som stegrat enormt på kort tid! Härliga tjejer och mycket varierad läsning. Många stora plus till dessa helcoola brudar!







Vad tycker ni om dessa bloggar?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback