Har bytt inriktning

Eller njae, inte riktigt, men jag kommer att fokusera på att varje söndag kommentera vad de stora bloggerskorna skrivit om i veckan, istället för att skriva varje gång de uppdaterar. Jag sitter inte vid datorn hela dagarna utan ligger mest i sängen och läser den litteratur som jag måste läsa in till varje träff i skolan eller så sitter jag vid datorn men djupt insjunken i allt vad det gäller skolan. Hela mitt liv kretsar kring skolan just nu.

Funderar på att lägga in ett inlägg varje dag om hur det är att plugga på universitetet, om inte annat så är det en väldigt rolig grej för mig själv att kika tillbaka på vad jag har skrivit tidigare. :)

Det här är vad jag har tänkt uppdatera om varje dag:



  • Ett morgon-inlägg
  • Ett inlägg om hur det är att plugga på universitetet
  • Tankar om en nyhet
  • Tankar rent allmänt
  • Dagens (t.ex tv-program)
  • What to do
  • Något roligt
  • Något allmänt och vardagligt
  • Något typiskt KoppyKatt
  • Något gammalt minne eller rolig händelse

Detta innebär att jag bör skriva ungefär 10st inlägg/dag. Vissa dagar kanske jag inte hinner med ett inlägg på morgonen, kanske inte kommer på något gammalt minne/rolig händelse, men omkring 7-10 inlägg/dag ska jag försöka klara av, men vissa dagar kanske det blir mer, det beror på hur sugen jag är på att blogga och hur mycket jag känner att jag har att förmedla.


Nu blir det till att läsa lite mer litteratur och fokusera på att få motivation inför föreläsningen imorgon :S


Vi hörs lite senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback