Goder afton!

Tjena tjejer läget då?

Idag har jag flängt runt ordentligt ;) Imorse och fram till strax efter 12 har jag suttit på möte angående min VFU och det verkar som att det kommer bli spännande, mer spännande än jag trott tidigare. Vilket jag ser som ett riktigt plus och att det ska bli riktigt roligt! Har även vart och shoppat loss en del ;) Kan visa lite senare :)
Det blev ett par rejält heta sneakers, en väska, ett par tights och ett snyggt linne med nitar. NICE!!!

Nu ska jag slänga mig i soffan, gräva ned mig med lite böcker om specialpedagogik och senare blir det in till den stora staden för en fika med en god vän.

Återkommer strax innan jag springer till bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback