Ett bra tips på inredning

Hej på er gott folk!

Tänkte lägga in ett tips om inredning.

För mig handlar det inte om trender, utan det handlar om vad man själv tycker är fint, men man måste försöka att hitta en röd tråd genom sitt tänk kring hur man vill inreda sin lya.

I mitt hem är den röda tråden svart, lila och... IKEA! Hahahahaha! Det är många som inte vill ha prylar från IKEA, jag har själv inte mycket prylar från IKEA, det är mina möbler och gardiner som är där ifrån. Det är ett perfekt ställe att inhandla sina möbler på, och många prylar om man så vill. De har ett stort utbud med många olika stilar och prisklasser. Men, det som gör IKEA känt är ju deras låga priser, och det gör inte mig någonting. Man kan få jättefina möbler och liknande för ett bra pris.
IKEA är också ett bra ställe att handla mattor/gardiner/sängkläder och även ljus med tillbehör om man är som jag och tröttnar ganska snart på vissa färger.
När vi flyttade in var jag helt insnöad på att ha röda detaljer, men nu vill jag ha lila detaljer som ni kanske kan se ;) Ibland vill jag endast ha jordnära färger och ibland gröna. Det röda gjorde dock att misstaget med en röd soffa gjordes :/

Sovrum



Vardagsrum






Lampan i hallen





Bara en liten rolig grej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback