Tjughundranio-tio-tio

Hallå på er!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår när jag kom hem men klockan var en bit över tolv och jag hade haft en tuff kväll på Hovet.
Vi var väldigt få publikvärdar och vissa stunder fick man stå ensam i sin sektion. Det blev lite hotsamt och några småslagsmål ett tag, och så slängde jag tillsammans med en vakt ut en kille som var alldeles för full och förflyttade sig från sin sektion bort mot bortaklacken, så det var dags för honom att gå hem.

FÖr övrigt en riktigt härlig kväll, dålig hockey, men trevliga kollegor.

Idag ska vi på 80-årskalas, min sambos farfar fyller år och det ska bli mycket trevligt att träffa alla igen. Och så ska jag agera chaufför åt min mor och mina svärföräldrar. :) Det gör mig ingenting,  jag älskar att köra bil! :)

Vad ska ni göra denna underbara lördag? Har ni lika fint väder som jag?

Nu ska jag ta och stoppa i mig lite frukost, ta mig en dusch och göra mig iordning. Hoppas jag hinner med ett inlägg innan vi åker härifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback