Pyssel it is!

Hej på er!

Nu har jag varit iväg hela dagen... Har fyllt kylskåp och frys, köpt grejer till älskling, biljetter till matchen på söndag (Hammarby-AIK), lite smått o gott till mig, nytt linne, ny mössa, hårgrejer (schampoo, spray, mousse) och PYSSEL!!! Så nu ska det pysslas förstår ni :D Det blir tvålar, julkort, kort till födelsedagar, ramar, fotoalbum och lite grejer till pojkarna att pyssla med när vi ses. :)

Men nu ska jag snart iväg igen, ska dels lämna tillbaka bilen till min älskade morfar som är så snäll och lånar ut den och så ska jag til Hovet och jobba, men det vet ni ju redan ;) haha!
Det är match mot Oskarshamn idag, nedsläpp 19.00 men som vanligt blir det träff innan för att gå igenom säkerhet, publiksiffra mm. och få i oss lite käk :):) Så jag är hemma runt 22-tiden igen och då blir det mys med mig själv framför något roligt på teven, älskling ska till nån kompis idag och jag hade ingen större lust att komma dit efter matchen, vilket kan vara förståeligt. Och så laddar jag ju inför kryssningen på måndag! Yeay!! Ska bli så kuuuuul!

Men jag återkommer när jag återvänder ;) Vitsigt huh!? :P Haha! Men ja, jag skriver som sagt när jag är tillbaka igen, och så ska ni få lite bilder på de grejer som nu flyttat in hos mig/oss.

Stor kram och massor av kärlek till er så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback