Lördag 091017

Idag har varit en sådan där seg dag, en sån där dag då man tror att det är söndag men blir lika glatt överraskad varje gång man kommer på eller bli påmind om att det endast är lördag.
Har ägnat halva dagen i tvättstugan och så var det ju meningen att jag skulle ha träffat min storasyster idag men hon fick tyvärr förhinder. Har varit iväg till affären och inhandlat lite gott förskt bröd och chips, ostbågar, läsk, gräddfil och dipp för kvällen. Meningen var att vi skulle haft det igår kväll men jag glömde ta med plånboken igår morse och så orkade jag inte åka hem för att hämta den och sen till affären, så vi tog det idag istället. :)
Har även suttit och kollat fotboll, AIK-Gefle 1-0 :D Så nu är SM-Guldet helt klart inom räckhåll!!!
Kommer bli mer fotboll ikväll, därav det gotti-gottiga ;), och även en rolig film som visas på TV4 ikväll, 'Wild Hogs' har jag för mig den hette!?!

Well well... Just för tillfället är det riktigt segt, ska snart hänga upp lite tvätt, men innan dess ska jag lägga in detta:

1. Vad heter du: N******a
2. Ett ord på fyra bokstäver: Napp
3. Flicknamn: Nora
4. Pojknamn: Niclas
5. Yrke: Nagelterapeut
6. Färg: Navy
7. Klädesplagg: Nackkrage?
8. Mat: Nachos
9. Sak i badrummet: Nagelfil
10. Plats/stad: Norrköping
11. En orsak att vara sen: Nageltrång
12. Något man skriker: N****!
13. Film: Narnija
14. Något man dricker: Ninotchika (Drink)
15. Band: Nirvana
16. Djur: Nyckelpiga
17. Gatunamn: Nordanvägen
18. Bil: Nissan
19. Sång: Kommer faktiskt inte på en enda låt...






Jaja, det var det roliga, nu blir det mer chips, mer läsk och mer teve :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback