Livmoderhalscancer

Läkarna tror jag har livmoderhalscancer, om det är på det viset så kommer jag efter behandling inte att kunna bli gravid. Så nu håller vi stora tummar för att det är något annat, det kanske är en liten knodd där inne som de kommer att upptäcka på ultraljudet... Det är i alla fall vad jag hoppas på just för tillfället, jag tänker och låtsas hellre att det är en liten bebbe än att möjligheten finns att det är cancer.


Mycket hellre.


Hjälp mig att orka ta mig igenom det här. Jag måste ha styrka att kunna plugga också, annars blir jag utkastad från universitetet och det vill jag verkligen inte.





Kommentarer
Postat av: Natalie

Är helt övertygad om att det kommer gå bra!!! Lider med dig, och förstår att allt känns j*vligt hopplöst! Men tänk positivt och se framåt, lättare sagt än gjort antar jag, men försök!!

Kram

2009-10-15 @ 17:37:08
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback