Lite funderingar

Jag sitter i min svarta fåtölj med datorn i knäet, på teven är det nu reklampaus i programmet Jims värld, solen strålar utanför fönstret.

Jag har hämtat bilen, kört i racerfart hem för att möta upp en tekniker som skulle kolla vår internet uppkoppling.

Jag sitter nu här, kikar runt på internet, funderar så det knakar.

Om ett par månader kanske mitt liv ser helt annorlunda ut, jag kanske inte pluggar, kanske inte bor där vi bor nu, kanske har egen bil, kanske har en heltidstjänst på förskolan jag vikarierat på.

Eller så kanske livet ser precis likadant ut då som det gör nu.

Båda aspekterna har för- och nackdelar.

En sak vet jag i alla fall säkert, och det är att det jag hoppas och vill mest av allt i hela världen slår in, eller har slagit in. Jag håller tummarna för det, gör det ni också så är ni underbara!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback