Kikar lite inredning

Som en del av er redan vet så har jag ett stort intresse för inredning, och just nu sitter jag och kikar runt lite på nätet på saker som är intressanta och roliga att inreda ett barnrum med. Basgrejerna kommer jag iaf att inhandla på IKEA och kanske lite annat och sedan smådetaljer kommer jag att kika på lite varstans, lite grejer har jag hittat på panduro och kanske att jag till och med sätter mig ned och pysslar ihop lite själv :)

Nedan har jag gjort ett collage med de saker jag tycker är de mest praktiska och de snyggaste grejerna som finns på IKEA, men givetvis finns det mer och utbudet är enormt och jag har nog inte lyckats se allt som finns ;)






Jag kommer fortsätta med inlägg om barnrum och prylar, tycker det är så roligt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback