IDOL 2009

Halloj på er!

Har kollat idol och ätit lite glass med min älskade. Sitter nu och försöker förstå mig på det här med photoshop, men det är ingenting för mig så jag fortsätter med det program jag hittills använt mig utav - Picassa! Jag tycker det är ett fantastiskt redskap :)

Just för tillfället är det paus i IDOL så då är det fotboll på teve... Inte mig emot faktiskt, tycker om fotboll riktigt ordentligt och vi är inte långt ifrån ett SM-Guld :D

Jaja, nog om fotboll nu, det är mycket sport i mitt liv just för tillfället :P

Vi får se om jag skriver något mer ikväll, är hur trött som helst så efter IDOL lär jag nog krypa ner i sängen ganska så fort. Så vi hörs åtminstone imorgon.

http://www.photoshop.com/accounts/3bfeb653ddf04fa385b8e9cba841c0b2/assets/537ba72edbc0423b82db92f7024cd22f




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback