I feel so bad!

I feel so bad right now!!!

Ledsen för ohyggligt dålig uppdatering men de senaste dagarna har fokus endast legat på min examination som jag avklarade idag vilket gör att jag mår mycket bättre :D

Och imorgon rullar pengarna in som dem ska, det går bra nu! ;) haha! Jag blir alltid lika glad när det kommer in pengar på kontot och får gå till affären och handla maaaat!!! Eller ja, det är väl kanske inte att lägga pengar på mat i sig som är särskilt roligt men att kunna handla in mycket och köpa pyssel- och bakgrejer är helt magical! Har längtat efter denna utbetalning hur länge som helst! På måndag är det nämligen kryssning och det ska bli underbart att komma iväg och festa ihjäl sig ;) haha!
Blir dessutom jobb imorgon kväll också, Hockey på Hovet 19.00, men det kommer ni nog få läsa om imorgon också ;) Nu ska jag ägna lite tid åt min älskade och sedan krypa ner och sova ut ordentligt!

Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback