Förkväll

Hej på er!

Har ni haft en bra dag? Gjort något speciellt eller kanske har något särskilt planerat för kvällen?

Min dag hade väl kanske kunnat vara bättre, har fått förklara väldigt mycket på förskolan idag om vad som hände hos läkaren igår, vad som kan komma att hända, att jag inte sovit så bra inatt osv osv... Inte den bästa dagen jag haft i mitt liv, men vid vissa tillfällen har man haft så pass fullt upp att tankarna fått vila  en aning.

Nu kikar jag på 'Förkväll' på TV4, ska snart äta middag och sedan blir det IDOL med min älskling :) Så skönt att för en gångs skull bara får vara hemma, slippa åka iväg och träffa folk. Sedan är helgen fullspäckad med tvättstuga, "dejter" med syskon och vänner, jobb, intervjuer inför ett uppdrag. Så man kan få slippa tankarna ganska ordentligt denna helg vilket är skönt.

Nu ska jag fortsätta med det jag gör och längtar verkligen efter middagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback