En riktig tröttis

Hej på er ni söta!

Upptäckte nu när jag loggade in att ett para inlägg raderats :O skumt!
Jaja, det var inget viktigt iaf så det gör inte så mycket.

Så, vad har ni för er idag då? Har ni haft en bra dag så här långt? Själv så har jag haft det, som vanligt kanske?!, nej men det är väl roligt att vara ute på VFU men ja, jag vet inte. Jag är fruktansvärt trött hela dagarna och idag hade jag dessutom tid hos BM så jag var tvungen att gå tidigare. Hos BM fick jag en akut-tid till läkaren imorgon bitti?!?!?! Lätt orolig över vad som väntas imorgon, hoppas på att det inte är något jätteallvarligt iaf.

Ah, ne, nu är sambon snart hemma och då ska vi ta och laga lite mat :) MUMS!

Hör av mig lite senare ikväll!





Kommentarer
Postat av: Elise

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 16:56:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback