Det här med integritet

Jag har tidigare haft en blogg som var oerhört självutlämnande, med bilder, mitt namn, min uppväxt osv. Jag var tvungen att ta bort den då min familj far illa av den information som lämnats ut och även jag började få obehagliga samtal och besök. Men jag kände fortfarande att jag behövde skriva av mig och startade då denna blogg som börjar bli utlämnande igen, men utan personuppgifter och bilder vilket känns bra, ingen vet att det är jag som skriver men kan fortfarande vara bara jag, mig själv i skrivandet, utan att behöva vara orolig.

Nu när mitt liv tagit en enorm svängning funderar jag på att faktiskt börja lägga ut lite bilder på mig, mest för att ni ska se vem det är som skriver och vems liv det är ni följer. Jag kommer dock aldrig lämna ut mitt namn och inte heller smeknamn. Jag kommer inte att lämna ut hela min identitet, hur min uppväxt varit, vad mina föräldrar heter, hur min familj ser ut eller var varken jag eller de bor.
Men bilder kommer det att bli, tror ändå det blir någorlunda mer "intimt", jag blir en människa i era ögon och inte bara en person som skriver om sitt liv.

Jag behöver er och erat stöd, och en del i processen till detta är väl att visa hur jag ser ut, så här kommer en bild;



Något retuscherad but still. Så här kommer det nog att bli med de flesta bilder
som läggs in. Jag redigerar dem något för att det inte blir alldeles för obvious.


Nu sitter jag och väntar på att min älskade ska komma hem, nu om något behöver vi varandra stöd. Lika mycket som jag behöver honom så behöver han mig. Han har ju också tankar som behöver komma ut, det är ofta man glömmer det och sjunker in i sig själv och blir oerhört självisk. Det blir till att laga mys-middag och bara ta hand om varandra, vi behöver det nu när världen för tillfället vänts upp och ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback